Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Že Fiala energetice nerozumí, je celkem pochopitelné, ale Síkela by měl o tom aspoň něco málo vědět.

Vláda má největší armádu poradců za celou dobu existence ČR, ale je vidět, že se jedná asi jen politické tlučhuby, prosazující GD a ne skutečné odborníky.

1 0
možnosti
JF

J40a55r92d91a 49F48i61c62e47k

3. 11. 2023 12:31

"Podstatně horší je to s blízkou budoucností české energetiky a tím i celé ekonomiky. Navíc v kontextu faktu, že Česko zaostává v dopravní i jiné infrastruktuře, přebujelé státní správě a její byrokratickým překážkám byznysu, ...

Na to že nám teď vládnou, na rozdíl od předchozí vlády, "odborníci" (tak to přeci slibovali před volbami spolu s nezvyšováním daní a zachováním úrovně důchodů) to vypadá, že jejich dnešní moto by se dalo shrnout slovy: "poslední zhasne!"

1 0
možnosti
ZZ

Při cestě do Afriky, kterou týden pořádá Fiala, se měl zastavit především v Saudské arábii, aby tam dojednal dodávky ropy a plynu, když tu ruskou ropu chceme odmítnout a plyn už na rozdíl od Slovenska, Maďarska, Rakouska ........ neodebíráme.

Královská rodina odmítla Fialu přijmout především z důvodu výroků naší chytré bojovnice Černochové.

Cesta se tedy neuskuteční a kontrakt nebude.

Místo Ruska, se teď zaměříme tedy asi na Katar, který financuje Hamás. To nám asi Izraelci pěkně poděkují.

Další mezinárodní roztržka je tedy na cestě.

0 0
možnosti
JP

Tentokrát souhlas, v posledním odstavci je to pěkně shrnuto.

2 0
možnosti
JR

J65a28n 15R22á95ž

2. 11. 2023 18:44

No, je to další rána pro ego pana Fialy. Marně přemýšlím, co se mu jako předsedovi vlády vlastně povedlo, aby to bylo považováno za jeho osobní úspěch.

3 0
možnosti
MS

VW z překvapením zjistil, že jejich elektrická lidová vozítka (Volks-Wagen) nejsou bez dodatečné berličky dotací všeho druhu dostatečně lidová.

6 1
možnosti
PD

A nějaký důkaz, že tu VW nestaví továrnu, protože je v ČR drahá elektřina máte, nebo jen lžete, abyste si plivnul na vládu? Mimochodem, víte že se nebude stavět ani v Polsku a dokonce ani v Maďarsku, kde je ten starostlivý Orbán, co by se pro lidi rozdal (za jejich peníze)?

4 10
možnosti
ZZ

Proč tak nepokrytě lžete ?

Volkswagen postaví v Polsku továrnu na baterie za víc než čtyřicet miliard Kč - bylo oznámeno 7.10.2023.

V Polsku se budou vyrábět komponenty baterií pro elektromobily Volkswagen. Podnik IONWAY založený automobilovým koncernem a belgickou skupinou Umicore postaví svůj první závod na výrobu katodového aktivního materiálu v polském městě Nisa na jihu země.

Zdroj: https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/volkswagen-tovarna-na-baterie-gigafactory-polsko-dohoda-elektromobil.A231007_143528_eko-zahranicni_ane

Ty baterky je nutné samozřejmě nabít. Konečná cena polské elekřiny je cca 0,15 Eur / kwh. U nás se počítá s cenou kolem 0,5 Eur/ kWh.

5 2
možnosti
Foto

Mě se včera v "Událostech - komentářích" na ČT24 po 22. hodině líbil Martin Kupka, jak si pořád mlel svou, "jak je ta továrna na baterie pro náš automobilový průmysl klíčová a že si ji asi postavíme sami a možná jinde a v menším formátu"!! Ano, pan ministr dopravy ODS má tady v Česku asi nějaký svůj soukromý automobilový průmysl a bez ohledu, co na to říká VW, si pan Kupka tu fabriku postaví sám. Z čeho a pro koho bude ty baterie vyrábět a kdo je bude za kolik kupovat, pana Kupku nezajímá, on zkrátka tu klíčovou fabriku chce a taky si ji sám postaví. A basta fidli.

11 3
možnosti
BJ

Smutně pravdivé, bohužel není žádné řešení z bludného kruhu grýndýlu.

8 1
možnosti
Foto

Obávám se, že autor má pravdu, bohužel.

9 0
možnosti
  • Počet článků 121
  • Celková karma 36,56
  • Průměrná čtenost 2365x
Celý život jsem pracoval v komunikaci, napřed jako novinář s tematikou zahraniční politiky. Dodnes mne formuje šok z hrůz kambodžské genocidy spáchané v 70. letech Rudými Khmery. Byla naplánována jako maoistické sociální inženýrství a míněna  jako "náprava společnosti" zničením všeho, co nejsou a netvoří rolníci. Proto stoupence dnešní ideologie "zelené revoluce" s obdobnými zničujícími dopady na ekonomiku a společnost nazývám Zelenými Khmery. Přidal jsem do spolku českých vědců a expertů (realisticka.cz), protože v důsledku násilně prosazované totální elektromobility tuším existenční ohrožení dosud nejvýznamnější společnosti Škoda Auto a celého autoprůmyslu v EU. Byl jsem totiž  také 11 let mluvčím automobilky. Stabilní a cenově dostupná elektřina není komoditou, je to základní podmínka fungování naší civilizace.     

Seznam rubrik