Děkujeme za pochopení.
J46o11s64e56f 45P15r44o26c56h81á75z74k57a
Zdá se mi, že zarputilý ideolog jste Vy. Váš boj je hloupý, je to stejné, jako boj za zachování klasické žárovky, tehdy se také zdál její zákaz jako velké příkoří. Dnes by byli její zastánci k smíchu. Klasický spalovací motor přemění na kinetickou energii - pohyb - jen 30 % energie, zbytek na teplo. A to už je pádná výzva za pokus o změnu. Nebo chcete zastavit vývoj a zachovat současný stav "na věky"?
R86o56s17t34i50s60l34a56v 82J25e93z84e56k
Ještě žádný pokrok se nestal direktivním nařízením.
M54i61c12h66a88l 83P42r43o50k68š
Jak presne se muze elektromobil stat po ujeti 50 Mm bezemisnim? To behem jizdy nejak pojida CO2?
J13a51n 89S80i88n86n36r96e72i34c19h
Stara nemecka idologie. Pokud budeme zniceni, vezmeme pulku sveta ssebou.( Weltmacht oder Niedergang).
J90i21r62i 53V71r90a53b14e88c
Kec, spíš Sinnlos.... ohne Sinn každopádně ne reich.
M27i48r62e59k 58N89o64v54o24t86n90y
Neco mi uniklo? Vzdyt Euro7 bylo zruseno.
R25o52s15t47i31s98l69a52v 66J95e88z96e21k
Nebylo, jen se jedná o jeho redefinování. Zejména s ohledem k nákladní dopravě.
O32l44d70ř89i13c44h 21M50l89a46d79ý
V EU jsou emise CO2 z osobní dopravy cca 0,15% (!!!). Na zbytek tohoto tématu pak stačí kupecké počty. Kdyby přestaly jezdit všechny osobní automobily, nestane z hlediska celkových emisí NIC! Což potvrzuje i to, že v době pandemie, kdy byl prudce snížen objem dopravy ve velkých městech, nebyl naměřen žádný pokles emisí. Ale v Bruseli žádné fyzikální ani matematické zákony neplatí...
Více:
M85i12r37e30k 40N96o71v51o58t46n28y
Ja vam to vysvetlim, davejte pozor. Prumerne mnozstvi co2 vyprodukovane prirodou, se za posledni stovky tisic let nemeni. Mame stesti, ze mnostvi co2 co vyprodukuje prioroda, si priroda zase zpracuje (mozna to znate, uhli, vapenec atd.). No ted kdyz do tohodle rovnovazneho stavu zacnete prilevat nepatrne (nepatrne znamena 100x vetsi nez co vyprodukuji vsechny sopky na zemi) mnostvi co2, co se stane. Diky sklenikovemu efektu, se malilinkato zvysi teplota. Jenze zvysena teplota zpusobi, ze se v amosfere udrzi vic vodnich par. Jiste jste slysel, ze vodni pary maji vysoky sklenikovy efekt. No a ty vodni pary zpusobi jeste vetsi ohrati atmosfery. Tj. nyni atmosfera udrzi jeste vic vodni pary, atd. atd. Nemate zac.
Z75d67e56n16ě50k 91D82a60n31d31a
Berete tzv. rozum do hrsti a přitom důvod může být jinde. Přesně, jak píšete ve svém diskusním CV - o zrůdném sociální inženýrství. Sdílená ekonomika může být tím vysněným cílem sociálního inženýrství nového zeleného Khmerského věku. A jak toho dosáhnout - znesnadnit až znemožnit vlastnictví aut a nabídnout sdílené přepravní krabice jako dnes koloběžky.
I67v45a95n42a 32L36a97n27c54e
Některé státy, jako např. Čínu takové věci netrápí...
M62i84r25e93k 31N55o38v70o58t16n85y
To je pravda, jsou v elektromobilite pred nama.
P57a63v53e71l 81D14v51o76ř86á47k
Elektromobil ovšem brzdí motorem a rekuperací dobíjí baterii. Takže i z tohoto hlediska se dá očekávat menší otěr z brzd.
L93u49m11í15r 87V47i15t94h49a
Vozidlo se spalovacím motorem brzdí motorem. Navíc těžší vozidla mají systémy odlehčovacích brzd - motorové, hydraulické nebo elektrické. Což také, mnohdy velmi podstatně, omezuje otěr brzd.
J37o94s32e41f 19B84á50r38t98a
Někdo by měl zveřejnit, kdo je pod těmi předpisy podepsaný.
Z42d64e23n17ě25k 55D82a19n80d52a
Já bych spíše raději znal ty prvotní impulsy toho sociálního inženýrství. A jejich autory.
L70u49b31o56š 49U67l25r90i75c92h
'...že po 8 letech provozu může baterie elektromobilu ztratit 30 % původní kapacity, tedy i dojezdu. Zkusme si představit, že auto se spalovacím motorem by po osmi letech mohlo mít legálně o třetinu menší výkon" :)
Výkon s kapacitou batérie nemá nič spolčné.
P25e67t89r 65L62o65r57e62n41c
Dobrá, zkusím lepší příměr:
Zkusme si představit, že auto se spalovacím motorem by po osmi letech mohlo mít legálně o třetinu větší spotřebu.
(Přičemž už ta tabulková "nízká" spotřeba v okamžiku "nového" auta by byla někde kolem 13-15 litrů/100 km, načež by se ještě o těch 30% zvedla, to abychom mohli férově poměřit užitnou hodnotu, kvůli které si auto pořizujeme, neboli dojezd z plné nádrže s dojezdem z plné baterie.)
- Počet článků 121
- Celková karma 36,27
- Průměrná čtenost 2365x