Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Zdá se, že zvolený prezident Pavel popsaný problém v mém blogu dobře chápe a jako první tyto regiony navštíví při svých domácích cestách: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-prezidentske-v-cesku-nejdriv-pojedu-za-lidmi-kteri-me-nevolili-rika-novy-prezident-224672

2 0
možnosti
AM

A93d50a36m 49M64a33l96ý

29. 1. 2023 0:09

Minule volalo 2.8 milionu voličů " Miloše už ne". Ti si museli počkat do dalších voleb.

Počkejte si vy

15 0
možnosti
HH

Evidentně těch 3.5 milionu (zaokrouhlení) rozhodlo...hotovo dvacet a kňukna jde do propadliště...

7 3
možnosti
Foto

To není volání o pomoc, ale obavy o bezpracné příjmy lidí přisátých k prsu státní sociální pomoci a dále množství lidí, kteří manipulatiní sdělení přijali jako realitu.

Pobavilo mne, když jsem žetl vyjadření zdejšího blogera Hanniga, že volí Babiše, protože chce mír a ne válku. I on se ukázal jako velmi neRozumný.

16 2
možnosti
Foto

No nevim.. volani o pomoc to jiste bylo. Ale ne jen tech chudsich. Zaregistrovala jsem, ze dost slusnych a vzdelanych lidi ( kteri nemaji existencni problemy a politiku sleduji) volilo se skripejicimi zuby radeji Babise a nebo nevolilo vubec. A to i ti, kteri ho nesnaseli a nedelaji si iluze. Prislo mi to jako zoufale volani o pomoc k nekomu, komu sice verit nelze a kdo je mafian, ale u koho neni jistota, ze pujde ve vsem na ruku vlade a jejim nadrizenym. Nejde jen o energie. Tito lide by za beznych okolnosti Babise nikdy nevolili, resp.ho v minulosti i ted kritizovali. Jejich heslem je: zoufala doba znamena zoufale ciny. Vypovida to o strachu z jednoty, cenzury, EU, pokrytectvi, valecne propagandy, KRITu, vyhazovu z prace za nespravne nazory, cen energii a jijich obhajobe...

Za mne na pytel, pokud i takovi lide voli (neradostne) radeji Babise. Strach.

7 17
možnosti
Foto

Ja nevolila nikoho, ale kdyby mi nekdo dal nuz na krk, tak radeji nejistotu nez neblahou jistotu. Pokrytectvi Babise? Ano. Ale kdyz se Pavek ohani vzorem Havla- to chce jeste silnejsi zaludek. Budoucnosti se obavam.

5 11
možnosti
Foto

Myslím si, že víc jak 3 miliony Čechů vyděsilo, že jim chce Babiš pomáhat. Já byl jedním z nich a proto jsem šel, po dlouhé době, volit proti Babišovi.

15 1
možnosti
Foto

No teda !!R^R^R^ Máte můj upřímný a velký obdiv.V[>-]

3 0
možnosti
PL

P53e11t38r 32L57o28r69e28n90c

28. 1. 2023 22:11

Milej pane,

já pocházím z vámi zmiňovaného nespravedlivě zanedbaného regionu (DC), tak snad vám mohu trochu oponovat.

Ne, že bych si zrovna mohl pochvalovat, jak se mi všechno v životě daří a že se mám báječně, ba naopak. Ale ve škole jsem se vždy snažil co nejvíc dozvědět a naučit, protože jsem to chtěl v budoucnu použít, načež co jsem vylezl před více jak 40 lety ze školy tak dřu a dřu a dřu a z dávek jsem bral akorát párkrát v životě nemocenskou, a musím konstatovat, že pomocnou ruku jsem hledal vždycky nejdříve na konci svého vlastního ramene...

A nemyslím si, že všem těm "chudákům" s nataženou rukou z "postižených" regionů bylo nějakým vnějším nespravedlivým osudem předurčeno volit miliardáře a že bych je měl donekonečna opakovaně chápat...

Ten jim z jejich pohody, klídek tabáček opravdu ani v nejmenším nechce pomoct.

32 1
možnosti
JN

J78o68s17e82f 71N57i79k40l

28. 1. 2023 21:59

R^To je realita, s kterou se bude muset vláda vypořádat...

4 2
možnosti
MS

Tuhle empatii očekávají ale Češi i od nového prezidenta.

2 0
možnosti
MS

Nezmínil jste se ale o 2,5 milionů oprávněných voličů co nešli k volbám. Jsou to občané ,,C''? K volbám přišlo 70 procent z 8,3 milionů oprávněných voličů. Generál 3,4 mil, Babiš2,4 milionu. Doma zůstalo 2.5 mil.

13 0
možnosti
KK

Já jsem k volbám přišel, vyzvedl jsem si obálku s hlasovacími lístky a zase jsem šel domů. Obálku s lístky schovám budoucím generacím a tajně doufám, že za pár let, nebo spíš desetiletí, tomu nikdo nebude věřit.

4 1
možnosti
LS

Snad byste měl konečně vypnout váš hnojomet a smířit se s tím, že váš kandidát nevyhrál.

4 9
možnosti
MS

Jste opravdu pomýlený a neumíte číst ani základní text, když jste hned z počátku komentáře jasně nepoznal, že jsem fandil Pavlovi.

8 0
možnosti
  • Počet článků 121
  • Celková karma 36,29
  • Průměrná čtenost 2365x
Celý život jsem pracoval v komunikaci, napřed jako novinář s tematikou zahraniční politiky. Dodnes mne formuje šok z hrůz kambodžské genocidy spáchané v 70. letech Rudými Khmery. Byla naplánována jako maoistické sociální inženýrství a míněna  jako "náprava společnosti" zničením všeho, co nejsou a netvoří rolníci. Proto stoupence dnešní ideologie "zelené revoluce" s obdobnými zničujícími dopady na ekonomiku a společnost nazývám Zelenými Khmery. Přidal jsem do spolku českých vědců a expertů (realisticka.cz), protože v důsledku násilně prosazované totální elektromobility tuším existenční ohrožení dosud nejvýznamnější společnosti Škoda Auto a celého autoprůmyslu v EU. Byl jsem totiž  také 11 let mluvčím automobilky. Stabilní a cenově dostupná elektřina není komoditou, je to základní podmínka fungování naší civilizace.     

Seznam rubrik