Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Článek o tom, že by nás zachránily jaderky, jinak nám Rusko plynem zakroutí krkem, a o prohnilosti Západu. Zajímavé, že zde není vůbec zmíněn náš prezident Zeman, který v zájmu ruské geopolitiky velmi tvrdě požadoval, aby jaderné Dukovany dostavěl zcela bez tendru Putinův Rosatom. A také Maďarsko, které smlouvu na elektrárnu s Rosatommem už podepsalo, navíc s tajnými dodatky.

TO je konkrétní průšvih. A ne jacísi vybájení "předáci řady ekologických organizací" (jedna nevýznamná belgičanka) a "amorální politici" (jeden Schroder, jehož všichni zaměstnanci po vypuknutí války dali výpověď).

2 0
možnosti
PD

a proč myslíte, že ty Schrodery a Schusely Putin platí? tady vůbec nejde o nějakých 20 zaměstnanců, ale o lobing v zájmu obrovských ruských zisků, proti tomu je pindání zemana stejně důležité, jako naše pindání na diskuzích

1 0
možnosti
JK

Ale to je přece fuk, jestli pro Putina makaj za žold nebo bez žoldu, ne? Až na to, že kalibr jednoho bývého politika a nyní lobisty Schrodera nesnese se dvěma prezidenty v plném úřadě, se Zemanem a Orbánem, vůbec žádné srovnání. A s tou belgičankou je to ňáká blbost, kde bere autor tu jistotu, že kdyby spoluvlastníkem té právnické firmy nebyla, tak by celé ty roky vystupovala proti ruskému plynu? - vždyť to je nesmysl.

1 0
možnosti
MR

Pane Kubíčku, jste si jist, že jste pochopil článek?

1 0
možnosti
JK

Pane Rohovský, jste si jistý, že jste pochopil můj příspěvek?

1 0
možnosti
MR

Váš příspěvek jsem pochopil a mimochodem ho považuji za zcela mylný.

0 0
možnosti
JK

Já to mám s tím článkem teda stejně ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 121
  • Celková karma 36,28
  • Průměrná čtenost 2365x
Celý život jsem pracoval v komunikaci, napřed jako novinář s tematikou zahraniční politiky. Dodnes mne formuje šok z hrůz kambodžské genocidy spáchané v 70. letech Rudými Khmery. Byla naplánována jako maoistické sociální inženýrství a míněna  jako "náprava společnosti" zničením všeho, co nejsou a netvoří rolníci. Proto stoupence dnešní ideologie "zelené revoluce" s obdobnými zničujícími dopady na ekonomiku a společnost nazývám Zelenými Khmery. Přidal jsem do spolku českých vědců a expertů (realisticka.cz), protože v důsledku násilně prosazované totální elektromobility tuším existenční ohrožení dosud nejvýznamnější společnosti Škoda Auto a celého autoprůmyslu v EU. Byl jsem totiž  také 11 let mluvčím automobilky. Stabilní a cenově dostupná elektřina není komoditou, je to základní podmínka fungování naší civilizace.     

Seznam rubrik