Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To, že žádný 200 států světa nerozporuje nutnost snížení emisí skleníkových plynů a nutnost odchodu od fosilních paliv, by mělo vést k zamyšlení naše domácí "odborníky", kteří z pozice " my tomu rozumíme nejlíp" jakékoliv snahy o snížení negativního vlivu člověka na klima odmítají.

0 3
možnosti

Politikové z 200 států je ochotných pro zbytečný výlet, dárky, kapesné, občerstvení a setkání s ostatními, udělat cokoliv.

Sami tímto zbytečným výletem vypustili tolik emisí, které normální smrtelník nevypustí za celý život.

1 0
možnosti
Foto

jste v obraze a víte o čem píšete. Janá karma. Já prostě nechápu proč vyrábíme relativně levnou el.energii, abychom ji kupovali za draho..přesněji nechápu, proč to tak má být.

6 0
možnosti

Protože stát na této zvýšené ceně vydělá na dividendách o 75 mld. Kč navíc, než by tomu bylo u běžné ceny. Je ale pravdou, že 12 mld Kč z této částky pošle fondům do USA - ale i tak je to pro něj slušný vývar a navíc o 120 mld Kč vybere stát na DPH víc ( díky inflaci ) způsobené touto nehoráznou cenou.

Je mi ale záhadou, proč tento stát půjčil ČEZu 75mld. Kč.

To je podle mne velmi podezřelé a zavání to nehorázným tunelem !!!

Další, podle mě velmi diskutabilní částkou, jsou poplatky spojené s přenosem energie a POZE.

0 1
možnosti

Nikdo nemá odvahu nahlas zvolat : vždyť ten král je nahý !!!

3 0
možnosti

Tedy ten počet delegátů mi vyrazil dech... Musel jsem si to ověřit a je to tak (alespoň podle článku na Seznam Zprávy)... To je neuvěřitelné...

Autorovi

1 0
možnosti
  • Počet článků 121
  • Celková karma 36,56
  • Průměrná čtenost 2365x
Celý život jsem pracoval v komunikaci, napřed jako novinář s tematikou zahraniční politiky. Dodnes mne formuje šok z hrůz kambodžské genocidy spáchané v 70. letech Rudými Khmery. Byla naplánována jako maoistické sociální inženýrství a míněna  jako "náprava společnosti" zničením všeho, co nejsou a netvoří rolníci. Proto stoupence dnešní ideologie "zelené revoluce" s obdobnými zničujícími dopady na ekonomiku a společnost nazývám Zelenými Khmery. Přidal jsem do spolku českých vědců a expertů (realisticka.cz), protože v důsledku násilně prosazované totální elektromobility tuším existenční ohrožení dosud nejvýznamnější společnosti Škoda Auto a celého autoprůmyslu v EU. Byl jsem totiž  také 11 let mluvčím automobilky. Stabilní a cenově dostupná elektřina není komoditou, je to základní podmínka fungování naší civilizace.     

Seznam rubrik