Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bu,bu,bu.....to jediné zbylo z Vašich kdysi celkem odborných blogů....vývoj nezastavíte a jde jinam, než si představujete. Je to třeba brát jako celý systém a ne vytržené jednotlivosti. Elektromobily sehrávají roli při akumulaci energie, ale ne tak, jak tady strašíte. Můj známý byl před několika lety v USA, připojil elektromobil, možná si z něho brali, ale v nastavené době odjezdu ho měl nabitý. vše vychází z faktu, že auta více stojí než jezdí. Propojování sítí je nutné pro jejich větší stabilitu, a tak je možné, že budeme dostávat energii z mořských větrných elektráren a ještě nám za to budou v případě přebytku platit. Tedy pokud nepřevládnou sýčci a remcalové a nebudeme trucovat a zúčastníme se toho.

0 0
možnosti

Musíte svůj odpor směrovat na Evropskou komisi, to jsou oficiální dokumenty a zelené ideje pro plánovaný SYSTÉM, žádné vytržení z komntextu. Takže i e-auta mají co podle vás nejméně jezdit, zřejmě souhlasíte se zelenými věrozvěsty. že všechna auta musí vůbec přestat jezdit. Odevzdáváte svou individuální svobodu ve jménu Green Deal. Já si svou nechám, dokud to půjde a budu za ní tvrdě bojovat. I když se vám to nelíbí.

0 0
možnosti
Foto

Normálka. Solární baroni se budou díky dotacím v Karibiku vozit v mercedeskách a solární elektrikáři v Česku se solárními panely na střechách svých vlastních rodinných domků, budou platit daně za výrobu elektřiny.

0 0
možnosti

Kupředu levá, do Brusele po zelené směle.

0 0
možnosti
Foto

Vpřed jenom vpřed.... vyhraje ten, kdo bude mít v garáží starý diesel, do kterého bude stačit v případě nouze nalít stolní olej.

3 0
možnosti

Ano, dva kanystry nafty v garáži (mně) stačí skoro na 800 km, ale kde vzít zásobu na stejnou porci km u elektromobilu, když v síti v důsledku zelené tranzice hlavně v zimních měsících budou chybět desítky procent stabilní elektřiny? Stačí se podívat na vládou schválený "klimaticko-energetický plán". No ono vlastně nebude třeba nikam jezdit, když se v důsledku českého kolapsu průmyslu vinou deficitu a drahoty energie zhroutí ekonomika.

0 0
možnosti

J62a31n 48Š46e33s62t90á64k

19. 10. 2023 22:38

Ještěže kromě elektrokol budou existovat i obyčejný bicykly, ty už vycucávat nepůjde. Pokud tedy jejich majitelům nebude přidělován menší počet potravinových lístků s tím, že by jídlo mohli pálit na svůj cyklo provoz.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, když je veselo. :))

2 0
možnosti
  • Počet článků 121
  • Celková karma 36,55
  • Průměrná čtenost 2365x
Celý život jsem pracoval v komunikaci, napřed jako novinář s tematikou zahraniční politiky. Dodnes mne formuje šok z hrůz kambodžské genocidy spáchané v 70. letech Rudými Khmery. Byla naplánována jako maoistické sociální inženýrství a míněna  jako "náprava společnosti" zničením všeho, co nejsou a netvoří rolníci. Proto stoupence dnešní ideologie "zelené revoluce" s obdobnými zničujícími dopady na ekonomiku a společnost nazývám Zelenými Khmery. Přidal jsem do spolku českých vědců a expertů (realisticka.cz), protože v důsledku násilně prosazované totální elektromobility tuším existenční ohrožení dosud nejvýznamnější společnosti Škoda Auto a celého autoprůmyslu v EU. Byl jsem totiž  také 11 let mluvčím automobilky. Stabilní a cenově dostupná elektřina není komoditou, je to základní podmínka fungování naší civilizace.     

Seznam rubrik