Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak hlavně neochota výrobců silničních vozidel produkovat jiné než spalovací agregáty nutí EU k jejích nutnému zákazu. Fosilní paliva jsou paliva z minulosti a lidstvo celé 20 století ustrnulo a neprobíhal žádný vývoj nových technologii .vodíkové palivo bylo vyzkoumáno v cca.v roce 1985 a nebyla firma která by šla intenzivně touto cestou, to jen pro srovnaní. Ty nejsilnější ekonomiky jdou cestou nahradit individuální přepravu osob na středních a dlouhých trasách el. vysokorychlostními vlaky a to je dobrá cesta ale jak masově nahradit automobily i pro účely krátkých cest kdy jsou automobily užívaný a hlavně nadvyužívány je problém .lidé pracující v místě bydliště od 1.5km do 5 km by logicky autem jezdit neměly a po ránu si tu vzdálenost dát pěšky pro svoje zdraví a lepší pocit. Motorové vozidlo jsem nikdy nevlastnil ani neprovozoval ale motorová vozidla (ty pěkná)obdivuji a i ty zvuky které vydávají ale když se procházím a vidím že si lidé nekupují auta ale telefonní budky a neumí ve vlastních autech zapnout a užívat běžné aplikace tak necítím že cokoliv nového jsou ochotní užívat. Jako věc potřebnou pro majitele motorových vozidel vidím nutnost do vozidel integrovat zařízení na kterém by řidič musel nejdříve spálit 1000 kcal a teprve potom mu vozidlo povolí nastoupit do vozidla už vůbec by nevadilo kdyby vozidlo vyhodnocovalo chovaní řidiče před nastartováním a v případě že chovaní řidiče bude vykazovat známky spěchu a nesoustředění dá mu vozidlo pár úkolu po kterých se řidič zklidní nebo mu nedovolí zahájit jízdu.))))))Některá vozidla umí vyhodnotit že řidič se nekoncentruje na řízení a řidiče až seřve tak by mohlo umět stříknout ledovou tekutinu třeba za krk.))))nebo stáhnout okénka. ))))

0 0
možnosti

Vy jste dokonalý produkt nekritické zelené indoktrinace. Blahopřeji!

0 0
možnosti

Pamatuji si velmi dobře, jak premiér Fiala před 3 lety horoval, že nikdy neschválí on, ani jeho poslanci a nedopustí zákaz spalovacích motorů.

Byl to jen další jeho trik a nesplněný slib na voliče ?

;-D

1 0
možnosti

jinak problem neni spalovaci auta, problem je naduzivani aut vubec. Nebezpecne je normalni auto i elektroauto, oboje me muze zajet, oboje tvori zacpy. Elektroauta ma vyhodu, ze sve emise nedela na miste sveho provozu (ale zase je dela jinde) a neni tak hlucne. Ale to je asi tak vse

0 0
možnosti

v tom pripade jsou totalitni vsechny zakony demokratickych vlad.

O smyslu samotneho zakazu se nepru

2 0
možnosti
Foto

Řešení je přitom tak jednoduché - nechat poslance, kteří o zákonu chtějí hlasovat, zopakovat zkoušku z fyziky. Stačilo by asi na úrovni základní školy - jednoduché stroje a zákon zachování energie ... A bylo by vystaráno ...

2 0
možnosti

J61a55n 34K58y35š89k66a

16. 2. 2023 6:12

Zkoušet budete vy?

0 1
možnosti

Totalitní ? Bylo to odhlasováno parlamentem, mám pocit, že to bude muset - nebo už bylo - schválit všech 27 členských zemí . Toto je demokracie, ne to, co je v článku a hlavně v diskusi. Zda je to i odborně správné rozhodnutí si netroufám soudit. Mám ale pocit, že s tím českým "spravedlivým pocitem křivdy" to dopadne podobně jako s rozhořčením proti zákazu klasické žárovky. Dnes už by to bylo každému k smíchu.

1 6
možnosti

totalitní úplně není , ale srovnávat to s žárovkou je totální nesmysl, jestli chcete vědět někoho nechytrého (opisuji), podívejte se do zrcadla. Výsledkem bude zastrávání vozového parku a dovoz elektromobilů z ČÍNY, protože v těch malosériích se to nevyplatí dělat a navíc to bude z číny výrazně levnější. Ovšem my budeme dělat co ? Ta tzv vyspělá ekonomika - software si bude vyrábět za 10 let z poloviny sama.

1 0
možnosti

Přesné a smutné.

Jasná karma R^.

4 0
možnosti

Ještě poznámku k diskusím pod mým blogem: Nepochybně jsme svědky stále silnějších pokusů bruselské byrokracie o instalaci federální Evropy/superstátu EU. Dnes se klíčovým tématem EU (ale OSN) stal klimatický alarmismus. Přitom ekonomický a inovativní význam EU neustále upadá vinou nesmyslné "regulace a harmonizace", jež z levičáckých pozic stále většího inflačního přerozdělování bídy a nedostatku bourá svobodný trh. Stačí se podívat na šéfku Evropské komise Leyenovou, která byla poslána do Bruselu z německé národní politiky jako naprosto neschopná ministryně obrany (známá aféra uniformy pro těhotné vojačku Bundeswehru). Dodnes je německá armáda nebojeschopná (mám k tomu ambivalentní vztah: historicky je to pro ČR prima, v současném NATO je to průšvih) a má to zlepšit (stále nerealizovaná) injekce 100 miliard eur na dluh ročně. Do Bruselu byli "vykopnuti nahoru" většinou národní politici, kteří doma "překáželi" (z ČR Špidla, Jourová). Z 27 komisařů Evropské komise má technické vzdělání jediný. Agendu určuje lékařka Leyenová, zelenou agendu prosazuje profesor francouzské literatury Timmermans, mocný německý ministr hospodářství a ochrany klimatu Habeck má doktorát z literárního estetična. A moc má Evropská komise daleko větší, než odpovídá statutu. Protože řada líných a alibistických národních politiků je ráda, že vlastně nemusí rozhodovat a podvolují se vůli bruselské byrokracie. Což je dle prof. Bárty jeden ze silných znaků, proč upadla silná říše starověkého Egypta. Logickou odpovědí na naprosto nesmyslný pokus o federalizaci Evropy (bude Bulhar, Portugalec či Fin volit stejného politika?) bude brzy výbuch nacionalismu a možná i šovinismu. Protože mnozí (když jsou opoziční, ve vládních funkcích jsou vůči Bruselu jako beránci, typicky platí pro ANO i ODS) národní politici umějí vše svést na Brusel, což je ztělesněním neschopnosti a alibismu národních vlád, jež nejsou s to řešit reálné problémy energetiky, vzdělanosti a sociálních, penzijních a zdravotních reforem.

9 1
možnosti

jak jsem byl proti czexitu, tak tohle bude chtít czexit, vedle polexistu skexitu atd.

2 0
možnosti

Již mnohokrát se prokázalo, že elektromobily nejsou žádná spása planety.

Těžba v Chile a Kongu a ohromné ekologické škody s tím spojené, doprava rud do Číny, kde z toho díky uhelným elektrárnám teprve vyrobí kobalt a lithium, doprava do Evropy, to, že bezemisně elektřinu nevyrábíme, její doprava na místo určení není beze ztrát, transformace není beze ztrát, nabíjení není beze ztrát a ani pohon není beze ztrát atd. atd.

A přesto je 340 magorů schopno odhlasovat pokračování devastace energetiky a následně ekonomiky zemí EU.

21 0
možnosti

J33a55n 10K72y39š27k53a

16. 2. 2023 6:20

Mnohokrát se prokázalo....??? Povídejte, přeháňějte...

Kolikrát ??? A jak se to prokázalo, a čím???

Jo, aha, články pana Smutného...

0 2
možnosti

K volbám do EP chodí především pravicoví voliči, kteří tak svámý hlasy v tomto případě udělali nepředstavitelné škody na tomto národě.

2 0
možnosti

prevazne pravicovi volici? to byl doufam vtip. Naposledy v roce 2014 se pres 5 % dostali Svobodni, jinak jsou voleny pouze levicove strany.

4 1
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 36,85
  • Průměrná čtenost 2384x
Celý život jsem pracoval v komunikaci, napřed jako novinář s tematikou zahraniční politiky. Dodnes mne formuje šok z hrůz kambodžské genocidy spáchané v 70. letech Rudými Khmery. Byla naplánována jako maoistické sociální inženýrství a míněna  jako "náprava společnosti" zničením všeho, co nejsou a netvoří rolníci. Proto stoupence dnešní ideologie "zelené revoluce" s obdobnými zničujícími dopady na ekonomiku a společnost nazývám Zelenými Khmery. Přidal jsem do spolku českých vědců a expertů (realisticka.cz), protože v důsledku násilně prosazované totální elektromobility tuším existenční ohrožení dosud nejvýznamnější společnosti Škoda Auto a celého autoprůmyslu v EU. Byl jsem totiž  také 11 let mluvčím automobilky. Stabilní a cenově dostupná elektřina není komoditou, je to základní podmínka fungování naší civilizace.     

Seznam rubrik